Płatności

W sklepie istnieje możliwość płatności bezpośrednim przelewem na konto, gotówką przy odbiorze (u kuriera, w paczkomacie lub przy odbiorze osobistym) albo za pomocą płatności internetowych.

A. Gotówką przy odbiorze. Przy wyborze wysyłki kurierem lub paczkomatami oraz przy odbiorze osobistym istnieje możliwość dokonania płatności gotówką odpowiednio u kuriera, przy odbiorze przesyłki z paczkomatu - w samym paczkomacie lub punkcie zlokalizowanym w pobliżu (wysyłka za pobraniem) lub w punkcie odbioru osobistego. Cena przesyłki pobraniowej jest taka sama jak cena przesyłki opłaconej z góry. Uwaga: nie wysyłamy towaru za pobraniem Pocztą Polską - jedyną możliwością zapłacenia gotówką przy odbiorze jest skorzystanie z przesyłki kurierem firmy UPS lub Goldenpack albo paczkomatami.

B. Przelew na konto firmowe / faktura proforma. Dopuszczalną formą płatności jest także bezpośredni przelew na konto firmowe, którego numer podany jest w dziale Kontakt. Sesje przelewów przychodzących w IdeaBanku, gdzie prowadzone jest nasze konto, mają miejsce w dni robocze o godzinie 10:30, 14:30 i 16:30 - o tych godzinach dostajemy informacje o otrzymanych przelewach (choć mogą się zdarzyć opóźnienia).
W 2012 roku Krajowa Izba Rozliczeniowa wprowadziła usługę Express ELIXIR, umożliwiającą wykonanie bezpośrednio z konta bankowego przelewu, który do odbiorcy trafia natychmiast. Na razie do swojej oferty wprowadziło ją jednak tylko kilka banków.
Jeżeli chcą Państwo zapłacić przelewem, a do jego wykonania potrzebują Państwo faktury proforma, będą Państwo mieli możliwość jej wygenerowania za pośrednictwem strony internetowej sklepu (dotyczy klientów zarejestrowanych w sklepie jako firma). W tym celu należy skompletować koszyk, a następnie przejść do kasy (przycisk "Zapłać / Sprawdź koszyk") i podać wszystkie niezbędne dane na kolejnych etapach składania zamówienia - tak jak przy każdej innej formie płatności. Na ostatnim etapie podczas wyboru sposobu zapłaty należy wybrać fakturę proforma. Sklep wyświetli wtedy stronę potwierdzenia, na której znajduje się link, którego kliknięcie powoduje pobranie proformy. Proformę można pobrać także później, w sekcji Moje konto --> Historia zamówień na stronie konkretnego zamówienia.

C. Płatności internetowe. Płatności internetowe w naszym sklepie są obsługiwane przez serwis Dotpay.pl, międzynarodową firmę specjalizującą się w płatnościach internetowych. Faktycznie jest to wiele rożnych form płatności zebranych pod jednym szyldem. Po złożeniu zamówienia, użytkownik, który wybrał opcję płatności przez Dotpay.pl, kierowany jest na zabezpieczoną protokołem SSL stronę transakcyjną serwisu Dotpay.pl, gdzie może wybrać jedną z następujących form płatności:

1. Przelew transferowy (np. mTransfer, Płacę z Inteligo i inne). Przelew transferowy, niezależnie od tego, z jakiego banku dokonywana jest płatność, skutkuje niemal natychmiastowym zaksięgowaniem wpłaty na rachunku sklepu, dzięki czemu szybciej rozpoczynamy realizację zamówienia. Do wykonania tej formy zapłaty wymagane jest posiadanie rachunku bankowego z obsługą internetową w jednym z banków obsługujących ten typ transakcji. Obecnie przelewu można dokonać z kont w następujących bankach: Alior Bank, BGŻ, BNP Paribas, BOŚ, BPH, BS Wschowa, BZ WBK, Citi Handlowy, Deutsche Bank PBC, ING Bank Śląski, Inteligo, InvestBank, Kredyt Bank, Lukas Bank, mBank, MeritumBank, Millenium, MultiBank, Nordea, Pekao SA, PKO BP, Polbank EFG, Toyota Bank, Volkswagen Bank Polska.

2. Wpłata na poczcie / standardowy przelew bankowy / wpłata na rachunek bankowy. Serwis Dotpay.pl pozwala na wydrukowanie blankietu zwyczajnego przelewu bankowego. Przelew można następnie wykonać w oddziale własnego banku lub jako wpłata na rachunek wykonać go w dowolnym banku (nie trzeba posiadać konta) lub na poczcie, a nawet u listonosza (na terenach wiejskich i o rozproszonej zabudowie). Przelew może również zostać wykonany za pośrednictwem internetowego lub telefonicznego dostępu do konta bankowego. W celu dokonania tej formy płatności, należy na stronie transakcyjnej Dotpay.pl wybrać opcję "Przekaz/Przelew bankowy".

3. Płatność kartą kredytową. Dotpay.pl umożliwia zapłatę kartami kredytowymi następujących systemów: VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club. Sklep nie otrzymuje numeru karty kredytowej klienta, dzięki czemu transakcja jest w 100% bezpieczna.

4. Płatności gotówkowe we współpracujących z Dotpay.pl sieciach punktów (Moje Rachunki, Żabka, Kantor Polski). Po wybraniu jednej z trzech wymienionych form płatności, dostępnych sieci na stronie transakcyjnej Dotpay, system przygotuje formularz wpłaty, który należy wydrukować i przedstawić kasjerowi w punkcie należącym do danej sieci.

- VIA Moje Rachunki - płatność w supermarkecie (ok. 6800 punktów na terenie Polski). Płatności można dokonać w każdym sklepie oznaczonym logo VIA Moje Rachunki (patrz zestaw logotypów na dole strony), to jest m. in. w sklepach Carrefour, Kaufland, Leclerc, Społem, Leviatan, Avans, Intermarche, Rabat Pomorze, Spar, Groszek, Stokrotka, Real, a także na wybranych stacjach Orlen i Bliska oraz w wielu sklepach osiedlowych. W przypadku płatności na rzecz sklepów internetowych, za dokonanie płatności za pośrednictwem systemu VIA Moje Rachunki punkt przyjmujący płatność nie pobiera żadnej prowizji. Sprawdź gdzie możesz zapłacić.

- Płatność w sklepach Żabka (ok. 2400 punktów). Za dokonanie opłaty w Żabce sklep przyjmujący opłatę pobierze prowizję w wysokości 0,3% (minimum 1,89 zł). Przed dokonaniem pierwszej opłaty konieczne będzie wypełnienie karty rejestracyjnej, która ułatwi wykonanie kolejnych opłat. Lista sklepów Żabka znajduje się tutaj.

- Płatność w punktach sieci TransKasa (ok. 1000 punktów). Do sieci należą kioski i saloniki prasowe Kolporter, oznaczono logo sieci (patrz zestaw logotypów na dole strony). Za dokonanie opłaty pobierana jest prowizja nie większa niż 1,89 zł. Listę punktów płatniczych można sprawdzić tutaj.

- Płatność w punktach sieci Kantor Polski (ok. 100 punktów). Kantory i inne punkty zrzeszone w tej sieci oznaczone są, oprócz indywidualnej nazwy, odpowiednim logo sieci (patrz zestaw logotypów na dole strony). Za dokonanie opłaty pobierana jest prowizja w wysokości 1,49 zł. Listę punktów płatniczych można sprawdzić tutaj.

5. Płatność przez telefon komórkowy w systemie mPay. Do realizacji płatności mPay konieczne jest posiadanie telefonu komórkowego w dowolnej sieci oraz aktywowanego i zasilonego przelewem konta w tym systemie. Płatności dokonuje się dzwoniąc pod numer podany przez Dotpay.pl w toku realizacji płatności. Szczegółowy opis działania systemu znajduje się tutaj.

6. Płatność ratalna (Erata z Eurobank). Raty udzielane są na transakcje o wartości od 500 do 10.000 zł, a kredyt może zostać udzielony na okres od 3 do 60 miesięcy. Aby otrzymać kredyt należy po złożeniu zamówienia w sklepie i przejściu na stronę transakcyjną Dotpay wybrać odpowiednią opcję, po czym wypełnić kalkulator ratalny, który obliczy proponowaną wysokość raty (na koszt kredytu składają się odsetki naliczone zgodnie z obowiązującą stopą oraz koszt ubezpieczenia kredytu). Na tym etapie udostępniony zostanie elektroniczny formularz wniosku kredytowego, który należy wypełnić. W ciągu jednego dnia roboczego od wypełnienia formularza otrzymają Państwo emailem wstępną decyzję kredytową, ew. może skontaktować się z Państwem telefonicznie pracownik banku. Następnie należy udać się do placówki banku w celu podpisania umowy kredytowej (konieczne jest przedstawienie dowodu osobistego oraz dokumentu poświadczającego wysokość uzyskiwanych stałych dochodów). Szczegóły na temat Eraty dostępne są tutaj.

Uwaga: W systemie Dotpay zdarzają się krótkie przerwy techniczne w działaniu niektórych kanałów płatności. Jeżeli chwilowo nie mogą Państwo skorzystać z preferowanego kanału płatności, prosimy spróbować ponownie za ok. pół godziny.

Operator serwisu Dotpay.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za realizację płatności za pośrednictwem udostępnianego przez siebie serwisu.